när jag sover kan allt hända

i min säng sover jag gott om natten
och på dagen är sängen upptagen av katten
min säng är skön och mjuk
och lakanet ligger prefect som en duk
i min säng kan jag drömma sött
och i min säng somnat jag både pigg och trött
jag kan somna hur som hälst i min mjuka goa varma säng
och om natten så tar jag en sväng
en sväng ut till drömarnas land där allting kan hända
jag kanske kan flyga, eller kanske träffar på en jätte slända
men ibland kan man också drömma mardrömmar och det är ingen man vill ha
och det är därför man blir så glad när man har drömmar som är bra
dagen där efter blir så mycket bättre och man är så glad
och vem vet, inatt kanske jag drömde om att jag var i en smurfstad
ja allting kan verkligen hända om natten
och jag sover ännu bättre när jag sover brevid katten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt bra!

2009-07-29 @ 13:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0