vi fick en gullig kommentar :)

Postat av:

jag har ingen blogg.. men ni är den bästa jag har läst och jag håller fullt med er. Eran blogg är som liv för mig, den är så rolig och framgångsrik, och anorlunda. Jag gillar eran blogg, jag älskar eran blogg. Den är jätte bra, bättre än dom flästa andras, men ni kanske var lite hårda med å säga att eran blogg är bättre än alla andras? Men den är faktiskt bäst ! Det kan jag fullt hålla med om, och jag är glad att ni startade denhär bloggen, och det är jätte kul att läsa alla roliga rim och sånt. Ni är så begåvade på att rimma, ni är kanske bäst i världen, i hela historien på att rimma kanske? Men det är en jätte rolig rimblogg som jag läser varge dag, fem gånger om dagen är jag inne på den minst, men det finns säkert folk som är inne på den med, eftersom den är så himla rolig och begåvad ! Den är jätte kul att läsa och den är jätte bra. Man lär sig att rimma mer helt enkelt, ni lär folk rim som dom inte visste var möjliga, ni har ändrat på det svenska förflutna. Ni kan rimma jätte braaaaa ! Det var det jag hade att säga om eran otroliga blogg, hejdå<33333


kära du, vem det nu kan ha varit, eftersom du inte skrev namn, men vi kallar dig för "sötnosen" så tack sötnosen för denna otroligt gulliga kommentar. Och du har kanske lite rätt i att vi var lite hårda och så. Men det får folk helt enkelt stå ut med att vi är bättre än dom? Och alla bloggar är bra på något sätt, men kanske inte lika bra som våran precis, men man ska inte jämnföra sig med våran blogg, det är fel. Vi är ärliga och skriver vad vi tycker, och nu är jag ärlig mot dig och skriver att jag tycker att du hade en riktig gullig kommentar här ! :), så tack sötnosen för den söta kommentaren, det värmde i hjärtat kan jag säga dig ! Det värmde otroligt mycket faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi tack, jag är lite blyg av mig ^

vågar inte gärna visa mig, men det är kul att ni

just tog upp min kommentar ! :D JAG ÄLSKAR RIM BOKEN<33

2009-07-10 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0