golfarens framtida jag

Ja golf är en sport, där man skjuter en boll i ett hål. Det finns många olika sorters golf, det finns minigolf och vanlig golf. Här på rimboken tycker vi att golf är en ganska "efterbliven" sport, om man nu kan utrycka sig så.. Det vill säga, att vi tycker att golf är lite efter. Jaja, vissa mäniskor brinner för golf. Men dock inte vi, jag själv brinner för att blogga. Och det tycker ni som läser denna otroliga framgångsrika bloggen är väldigt bra, eftersom att jag har en sån bra skrivförmåga. Jaja nog pratat om mig nu. Vad tycker du om golf igentligen? :)


Kommentarer
Postat av: olle

golf är liiiiiiiveeeet!



2009-06-30 @ 16:46:37
Postat av: sussie

va e golf? ;O

2009-06-30 @ 16:47:42
Postat av: anna

minigolf är tråkigt

golf är tråkigt

golf är allmänt tråkigt



men eran blogg, den slår allt!

2009-06-30 @ 16:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0