Mardröm

Godmorgon!
Usch jag är vaken redan nu!!
För jag drömde en mardröm om att vi skulle på utflykt med klassen och dom kom hit mitt i natten och då var ju inte jag klar och så var det en så här stressdröm typ så ingenting stämde, på mina nycklar var det musbett, jag råkade ta min syrras mobil, stövlarna som jag låg det två hoprullade möss i (där även mina sönderbitna nycklar låg) och massa grejer och sedan skulle man ha med sig fruuuuuuuuuuuuukost, men jag hade inte pengar så då fick jag satsa pengar i aktier och fonder! Så jag skulle kunna köpa muffins. Sedan märkte jag att jag var naken! Och då hittade jag inga kläder. Panic in the disco! Tillslut gick hela klassen i väg och då fick jag skynda mig ännu mer och jag skakade på riktigt, jag lovar!:O
Fy för sånna drömmar jag hatar att vara stressad, det räcker att jag är det i verkligheten!
När man sover tycker jag att man bara ska få salppna av ju, in ha panik!
Jag tror drömmen slutade med att socialen kom och hämtade mig och körde mig till dom andra, 
och jag fick böter för ofredande nånting!
Och fråga mig inte hur jag kommer i håg allting,
jag har väl bra minne!:D

Kul för er som har fått läsa allt detta:D
Men jag har inget att göra så då blir det så;)
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0