svar på vissa kommentarer

Hej, det har varit många önskemål att vi ska svara på kommentarer så nu tänkte vi ta oss tid att göra detta, iallfall på dem vi hinner! Det är ju så jättemånga så det kan ta ett tag! ;)


oskar om kära läsare!:
fuskigt, hon kan bara ligga och äta ostbågar hela dagen! Jag vill med ha ett sånt badkar med ostbågar i !


Svar: Jadu Oskar, det låter som att du gillar ostbågar! det finns att köpa i de flesta mataffärer! Så knalla dig till närmste affär. Själv är jag inget stort fan av ostbågara direkt, men jag respekterar andras åsikt! Ha det bra! Forstätt att läsa och kommentera våran blogg!


sofimedsmeknamnetskrållan om Drömmar:
hihihiihi, VILKEN ROLIG DIKT! jag drömnde faktsikt inatt en väldigt hemsk dröm.. vill helst inte ta upp den här.

Men eftersom ni är så snälla och skriver dikter till oss läsare hela tiden, ville jag inte vara sämre själv! kan ni räkna ut det? JA! jag har faktiskt skrivit en dikt till er! Kul va? Javisst, här kommer den.

"en dag så brann det i knutarna
då fick jag brått och svalde medicinerna
på morgoren därpå blev jag gla å drog upp gardinerna
ingen vet varför, när eller hur? men en sak är säker aldrig ska detta stå på tur. "

hihihihihihihi jag vet inte om ni fattar dikten men jag kan förklara det handlar om en person som är deprimerad och är väldigt stressad, detta läser hon genom att knarka då får hon en kickoch blir glad och får massa energi, ingen vet vrf, när eller hur, men alla vet iallfall att detta inte är bra och att detta inte får hända igen ( alltså det får inte stå på tur ).

jag är en väldigt djup person. Hoppas att ni gillande dikten, kanske skriver flera!
Puss på er! <3

Svar: Vacker dikt Skrållan! Härligt med djupa människor!:)


super girl <3 om Sommaren är vacker:
hej,ville bara säga att jag älskar eran blogg, läser altid den när jag har tid:) förresten jättefin dikt:) alla era dikter är roliga eller fina eller på ngt sätt bra!:D
hade varit roligt om ni hade börjat svara på kommentarer också:)annars är det inte lika kul att kommentera. Puss och kram från eran alldeles egna super girl!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Svar: Fint att du gillar våra dikter! Vi svarar på dem nu :D kram på dig ! 


iversson om rimmet om renget:
Hej, jag är en glad 40-åring som söker umgänge, jag är väldigt ensam. Jag bor i Trollhättan. Jag är en ensamvarg. Hör av er!


Svar: Vi gillar inte perversa människor, så stick ! men fortsätt läsa våran blogg, vi gillar besökare! Synd att du är ensam, men inget vi kan göra något åt. 


 ann-britt om BäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäSt:
det hade varit väldigt trevligt om ni hade talat om vilka ni e. Eller berätta lite om er själva. Det ända jag vet är att ni är tre stycken som delar på denna blogg. Ni verkar ha mycket fritid, och ni är väldigt bra på att rimma, göra folk glada osv. Jag skulle buga för svar. MVH / en god trogen vän.

Svar: Hej Ann-Britt! Vi håller information om oss själva lite privat, men en sak som vi inte håller hemligt är att vi älskar besökare! Ha det gött !

maja om Godmorgon, eller godmiddag !:
Tack för tipsen kära vänner<3
(fast jag är inte er vän)
men jag kallar er för dt endå, för
ni värkar lite snälla också. HiHi :D

Svar: Varsegod! Vi tackar och bugar för komplimangen!


Kommentarer
Postat av: lilla jag

jag tycker att det är väldigt bra att ni svarar på kommentarer, men jag tycker att ni borde göra det lite oftare? För det finns nog väldigt många där ute i världen som behöver ha svar, som alla era fans. Jag är med i den klubben, ni är en stor förebild för mig, och ni är bara sååå coola ! Jag tycker verkligen om eran blogg, men kan inte ni svara på frågor lite oftare? För sånt är kul att läsa om i eran lilla blogg :)

2009-06-23 @ 23:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0