Hej mina nära eller kära läsare

Har ni läst dikten två inlägg nedan? :). Den lååånga vakra dikten skriven av min
kolega? Den var vell vacker, om ni inte har läst den så måste ni göra det, annars
missar ni helt enkelt ett väldigt vackert rim, och en fin dikt ! men nog pratat om det.

vintern är kall och vit
men julen är en riktig godbit
våren då får blommor och träd knoppar
och då kommer även snödroppar
på sommaren är det  soligt och grönt
ja, sommar det är riktigt skönt
hösten är en färglad årstid i orange brunt och gult
jag tycker det är vackert och vissa tycker det är fult
och så var det vinter igen
och julen, den kommer också den
och så är det väl härligt med alla årstider
jag ska nog fira alla årstider nu med lite cider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0