GOOD AFTERNOON

Good afternoon everybody! ♥

Äppelmos, äppelmos, som faller ner, som faller ner.
Nej vet inte varför jag tänker på äppelmos, tycker inte ens det är gott. Har tråkigt.
Hur e det med alla? Bra, hoppas jag.
En fin sommardag som idag kan man inget  annat än älska!
Nu ska jag försöka på mig ett rim.. elr dikt, whatever.

frukt är ett oslagbart exemplar
på en favorit som ingen annan bar vet
jag sa till henne då, att inte sitta så
då gjorde hon det ändå
detta är inget att skoja om
det är ingen värdslig sak
det är en väldigt viktig brödspak
så kan man säga om man vill
när man inte har någon pupill
denna dikt,rim blev ganska läskigt
till slut, vilket inte var meningen i föreningen
så sa pastorn till sin präst och skickade vidare det till sin häst
hästan sa bää sen var det inte mer med dää
nu tycker jag detta rimdikt ska ta slut
för tjuren kommer slå ut sina horn  tillslut!


goodbye:D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0