Våran version av Idas sommarvisa

Här har vi gjort om Idas sommarvisa
Den har vi kommit på helt själva,
så tro inte nåt annat för då blir du 3000 kr fattigare!!
Du kommer snart förstå!

Läs and enjoy!♥

Vill du ej ha sommar

Så sitt inne vid datan

För då kan du läsa vår blogg

Och då blir du vit som en engelsman,

Och då kanske du blir glad

Så glad att du sjunger en ballad

Inför Jesus och Messisas som publik.


Vi gör så mycket inlägg

så där så det ryker och bränns.

För vi är så himla heta så alla bara brinner upp

Ni kan bilda en popgrupp

eller spela en cup

om du gillar att mucka,

Så börjar jag att sucka.


Då ska vi anmäla er, till lilla farbror Blå

för det tycker vi ni kan få

men inga andra saker

förutom att ni ska betala oss varsin tusenlapp

Och sen så är allting frid och fröjd

Och vi kan leka igen

då blir barna fulla med alkohol

och bena blir fulla med spring.


 


Kommentarer
Postat av: anna-britt

FANTATISKT! jag kan inget annat än att avguda er! ni är mina förebilder! min framtid! mitt hopp! min tro ! mitt levnadssätt! mitt allt! AMAZING! kan inget annat än att tacka er, ni har gjort mitt liv värt att leva!

KRAMAR PÅ ER ! HA EN FORTSATT BRA MIDSOMMAR! för det är vad jag tänker ha nu, när ni har lärt mig vad midsommar står för! GULDVÄRT! btw,jag har en ålder på sextiotvå år och jag har inget LIV. Förutom er, skulle vara härligt att få eran autograf! tack en än gång! förlåt att jag har kommenterat massa gånger förut men aldrig presenterat mig själv. jag hoppas att ni kan förlåta mig. ha det bra! PS: ursäkta att jag har tagit upp eran dyrbara tid, jag förstår om ni inte kan svara ( även om jag hade blivit väldigt glad ) eftersom ni har SÅ många besökare! HAVE A GOOD LIFE, DON´T DRINK AND DRIVE, ha en trevlig MIDSOMMAR!<33

2009-06-19 @ 13:49:52
Postat av: Anonym

FANTASKTISKT* förlåt att jag stavande fel. :$

2009-06-19 @ 13:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0