vi är bra på att rimma, ellerhur?

Vår saga :D, (med rim i)

Buffeln johanna gick ut till sin röda lilla brevlåda, där låg ett litet
brev, hon läste det högt för sig själv; (rim)

Hej min lilla buffel johanna, för mig är du den sanna,
nu har jag äntligen fått din adress, och kanske jag skickar ett mess,
vi ska flytta till en gård, och köpa en fet ball ford, och få vårt första barn tord
och du kommer bli en fin mor till vårt andra barn tor,
tiden går som på räls, barnen börjar få  päls
jag älskar dig johanna, kyss mig på min panna,
jag är kär, kan du gissa vem jag är?

Johanna visste direkt vem det var, det var ragnar på andra våning, hon
hoppa lätt in i huset, och allt som stog i brevet var sant !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0