dåligt uppförande

rim
hej jag har inte bloggat på kanske 25 timmar
det var dåligt men nu är jag här igen och rimmar
men som tur är har vi vår andra lilla rimmare
som även är en simmare
det kanske ni inte visste men det är sant
lika sant som att jag har vart en klant
jag har inte bloggat på länge nu och det är dumt
och jag ser mig själv som väldigt dåligt bedömt
just nu iallfall fär jag inte skötte mig
och om man inte skriver hur ska det då bli kul å läsa denna för dig?
jag har faktiskt inte haft tid men det är ingen ursäkt
så nu såfort jag fick tid så ska ni veta att jag satte mig här direkt
hoppas att ni inte tycker jag är dum, för alltid har man ju inte tid
jag hoppas bara inte att detta blir någon stor strid
för jag skriver ut hur jag tycker jag har betet mig
jag hoppas att du som läser detta inte tycker jag har bedragit dig
för att jag inte har skrivigt på flera timmar
men ja som sakt, nu är jag här igen och rimmar

tack för att du tog din tid och läste igenom mina känslor som jag har skrivigt till ett rim!


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag (:

2009-08-02 @ 15:59:41
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Anna

Var inte ni fem stycken bloggare?

2009-08-02 @ 16:11:32
Postat av: T<3

vad bra du e på å rimma, haha !:D

2009-08-02 @ 21:34:26
URL: http://tajjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0