Fototest

Jag har hittat ett fototest, och jag gjorde det själv men det gick verkligen inte bra:D


Mitt resultat:37% 
Det innebär att du klassas som en: 
Du har inte koll på läget

Klicka här för att göra testet http://cabaoo.com/test/?t=5
Det fanns massa andra test också, bläddra bara ner på sidan så får du se;)

Jag brukar inte direkt fota, hehe..
Men vi har en annan bloggare som är väldigt duktigt på att ta kort,
så hon kommer säkert få högre procent, om hon gör testet.

Jag tyckte testet var väldigt krångligt med massa knäppa ord,
men om du gillar kameror och that stuff tycker jag att du sa göra testet!

    
Jag tycker det är konstigt att det knappast inte finns några systemkameror i olika färger.
Vet någon varför??

Men jag hittade en systemkamera med några slags diamanter på:)




Kommentarer
Postat av: ´kajsa

DEN VAR SJUKT SNYGG, BLing bling systemkamern alltså! :)

2009-08-02 @ 23:18:29
Postat av: bella

masser fina kamrer juh ;)



följ gärna min blogg

2009-08-03 @ 22:29:33
URL: http://isabellablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0