GAAAAH !!

Hej våra kära läsare<3.
vi har kollat runt lite, ni vet det här med "mest besökta"? Foki ligger ju högst i topp på det, och hon lägger ut 37 inlägg på en vecka läste vi på blogglovin, och vi lägger in 49 inlägg på en vecka. Ja man börjar ju undra. Är det dom populära som ska komma dit eller är det dom mest besökta? isåfall borde dom ju byta namn? Är vi inte lika mycket världa eller vadå? tycker dom att våran blogg är dålig kanske? Vi vet inte men konstigt är det. Vi fattar inte varför det är såhär. Men ja, det är väl antagligen ingeting vi kan göra åt? ingen kanske? Detta är inte rättvist iallfall, vi kämpar, men vi kommer ingenstan.

och inget illa menat om foki, hennes blogg är den bästa vi någonsin har läst vi älskar foki <3
ETT STORT TACK IFALL DU LÄSTE DETTA :) IFALL DU KÄNNER LIKADANT KOMMENTERA


Kommentarer
Postat av: Emelie

Cool blogg:D

Kolla in gärna min o min kompis elias modeblogg vi skulle bli glada då:D Pussar o Kramar från Emelie

2009-08-02 @ 20:15:44
URL: http://eliasoemelies.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Taskigt tycker jag!

Det ska vara rättvist, annars tycker jag ni borde skriva ett mejl och fråga varför!

2009-08-02 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0