dålig update

Hola! ♥
Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering.
Det är inte meningen utav oss att såra er, men nu på sommaren vill man bara vara ute hela tiden och hitta på massa roliga saker, att det inte blir lika mycket bloggande:/
Vi hoppas inte ni blir alltför ledsna, ni kanske inte ens har tid att läsa våran underbara blogg nu på sommaren heller? Men som sagt, dålig update. Det får bli ändring på det!
Det är svårt att tillfredställe så många läsare, ( det är trots allt 5000 st ).
Och eftersom vi vill behålla er alla så får ni hålla ut!
Vi lover och svär på hedersord bananer att så fort det är dåligt väder springer vi in till datorn och lägger upp ett inlägg! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig updatering, höhö, detta var dåligt gjort av er rimboken! MEN NI ÄR BÄST<3

2009-07-10 @ 16:39:10
Postat av: ulla

dåligt gjort! jag älskar eran blogg, så kan knappt vänta till nästa inlägg ! :D och se vad som kommer för roligt då ! :D

2009-07-10 @ 16:39:52
Postat av: Maja.

Åh vad rolig blogg! Hit måste jag kika in oftare:)

2009-07-10 @ 17:05:54
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Isa

Vad tycker du om ritade bilder? gå in på min blogg och säg vad du tycker om bilderna jag har ritat. PUSS<3

2009-07-10 @ 17:21:09
URL: http://isabellaerikssons.blogg.se/
Postat av: cecilie ♥

frågestund just nu i bloggen! kika in och ställ en fråga :*

ha en bra dag! ♥

2009-07-10 @ 17:45:02
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0