animals

hur ser era favoritdjur ut? och vilka djur gillar ni minst?

Spindlar är skräck för många, också för mig. Jag kan inte vara i samma rum som en spindel, inte ens den minsta man kan hitta.
Jag vet inte vad det är med dem som gör dem så äckliga. När jag ser en spindel, känns det som om den kryper över hela mig..
Det är verkligen inget favoritdjur, om man ens kan kalla den ett djur.
Det borde heta ettäckligtlitetkrypsomvillförstöraförmänniskan eller nått.
Fast spindlar är väl också bra för nått.
Usch bara att söka på spindel gjorde så att det kryper på kroppen,
kolla bara på deras långa håriga ben..

Spindlar, jag säger bara uhh.


Något annat djur som jag gillar lite bättre är katter!
De är faktiskt otroligt söta! speciellt kattungar!
Fast visst finns det äckliga katter också..
Här är en bild på en söt katt, och en mindre söt..



Jag tror ni själva kan räkna ut vilken jag tycker är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0