Godmorgon

Idag bär det av till stranden:)
Men jag ahr tänkt på en sak,
alla ni som bor typ mitt i Sverige
kan ju inte bara cykla till stranden och så är ni där, eller?
Det borde vara jättetråkigt ju!
Men badar ni i sjöar då eller?
Men då har jag en fråga,
Har ni nån gång badat i saltvatten?

Men kolla på denna bilden.



Tänk dom som bor typ mitt inne i kanske Ungern, Österrike, Polen och där.
Det där landet ovanför  Österrike, (jag vet inte vilket det är för jag suger på sånt här)
OHH såg ni rim haha :D
Okej men skit samma men i alla fall det landet dom har ju typ lika långt som vi har från Varberg till .... för att komma till hav.
OKej vänta ska mäta lite med fingrarna:D
Typ Stockholm!!:O
FETT TRIST!
Eller typ mitt i Spanien, där är det ju värsta varmt och så kan dom inte bada!
Okej nu har jag tjatat jätte mycket om detta men nu ska jag skriva ett rim:

Det finns många människor i världen,
som åker bilfärden
för att ta sig ett dopp,
med sin kropp.
Men då tror jag dom gör det som sommarsemester
och blir badgäster,
och bildar en undomsorkester
blir bjudna på bröllopsfester, studentfester,
hotellgäster, och sedan lämnar dom kvar skelettrester och matrester.
Sedan kanske dom tyckte det var så härligt att åka på semester,
så dom blir stamgäster!

Tio grejor som rimmade liksom samma!:O
Jag gär proffsigt skicklig, inte sant?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0