kära läsare!

TJENAHEJSAN alla läsare där ute, som läser våran underbara blogg! ♥
Vi vill bara tacka för alla fina kommentarerna vi får!
För att visa våran tacksamhet, kommer här en dikt från oss alla till er alla!  

'EN DAG I SÄNDER SEN ÄR VI MER ÄN VILLIGA ATT VISA VÅRA DYRBARA HÄNDER
VAD SOM ÄN HÄNDER LOVAR VI OCH SVÄR ATT VI HÄR PÅ BLOGGEN ALLTID KOMMER HÅLLA ER KÄR!'

Kort och gott !

Hej då !  Nu ska jag gå och ta mig en stänkare! FÖR ATT JAG ÄR EN SÅDAN BRA TÄNKARE! :)

BYE ! ♥


Blir ni inte lite sugna på ostbågar när ni ser det här?



Kommentarer
Postat av: oskar

fuskigt, hon kan bara ligga och äta ostbågar hela dagen! Jag vill med ha ett sånt badkar med ostbågar i !

2009-06-23 @ 19:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0