rosor är röda och violer är blå - rim

nu ska jag skriva några rosor är röda och violer är blå rim, som jag har kommit på
själv, nu ska ni få se på grejor minsan :D

rosor är röda, violer är blå
jag är bäst det måste ni förstå

rosor är röda, violer är blå
jag tappade ett bord på min lilltå

rosor är röda, violer är blå
och nu fick jag ont, ja som det kan gå

rosor är röda viloler är blå
men nu gör det bara ont utanpå

rosor är röda violer är blå
oroa er inte för mig då

rosor är röda violer är blå
det är snart över seså

rosor är röda violer är blå
jag måste skaffa ett nytt mål jag kan uppnå

rosor är röda viloer är blå
jag är cool hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

VACKERT RIMMANDE<3

2009-06-24 @ 18:34:24
Postat av: anna-britt

oj,oj vad kreativt! jag är imponerad, och ska jag vara ärlig är det inte ofta jag blir det.

2009-06-24 @ 18:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0