sommaren är kort

Hello!♥
Snart midnatt.. buhuuhuhu..

"Sommaren är kort, det mesta regnar bort, men nu är den här ,så ta för er, solen skiner idag, hösten kommer snart, går med vindens fart....
Ja, den låten kan väl nästan alla? eller iallfall har man hört den någon gång.
jag tycker den är uttjatat nu, så  därför ska jag skriva en alldeles egen sommarlåt!

"hej sommaren!:)
sommaren är härlig
sommaren är bäst
sommaren är ljuvlig
ingen protest
alla älskar den
ingen hatar den
sången om sommaren
jag är ett fan
bli ett fan du med
sjung med
sommaren är härlig
sommaren är bäst
sommaren är ljuvlig
ingen protest
alla älskar den
ingen hatar den
SÅNGEN OM SOMMAREN!
LALLALALALAAAAALAAAALALAAAALALA
men någon gång tar den slut
du är det inte kul
då kan man bli ledsen, det är inte bra
då blir man deprimerad
och det är inte bra
HÄNG MED
sommaren är härlig
sommaren är bäst
sommaren är ljuvlig
ingen protest
alla älskar den
ingen hatar den
SÅNGEN OM SOMMAREN
lalalaaaalaaaalallalalala!
hej då sommaren! :(


Visst, ni kan ju inte höra musiken till texten, men jag kan, och jag ska säga er att det låter riktigt bra! men jag tror inte det blir någon hit direkt kanske... men aja, sånt är liiivet vettdu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0