Vi är tillbax

Vi är tillbax efter världens längsta paus! Vi är ledsna att vi inte har uppdaterat på väldigt väldigt länge nu, men vi behövde denna pusen! Ska göra ny header och så med! :D

vi har inte uppdaterat nu på en väldigt lång tid
men vi behöver också lite fritid
men nu är vi tillbax igen och tänker rimma mer ofta
istället för att bara sitta någonstans och softa
så det var detta rimmet för idag, eller jag skriver ett till ikväll
och du får gärna kommentera när vi har skrivigt några fler rim är du snäll :)

TACK FÖR DU LÄSTE VÅRT RIM! :)

Kommentarer
Postat av: elitox

Onödig blogg:S

2009-09-08 @ 17:36:06
Postat av: sara

varför tycker du deras blogg är onödig? Jag tycker den är rolig, och dom gör den till sin egen blogg. Det är bara dom som har en sånhär blogg och det är därför den är rolig, för att dom kan komma på något eget att göra istället för att vara som alla andra !

2009-09-08 @ 21:56:34
URL: http://haringenblogg.blogg.se/
Postat av: vi på rimboken

Tack så mycket "sara" Det var väldigt snällt sakt av dig, synd att du inte hade en blogg så att vi kunde ha svarat där, men jag hoppas du ser detta endå, Men tack tack tack iallfall, vi blev väldigt glada av att läsa din fina kommentar! :)



MEN INTE DEN FÖRRA.... DUM PÅ DEN !

om du inte gillar våran blogg, kan du gå, istället för å sitta här å kommentera en massa taskiga saker, men vissa av oss jag ju inget liv, som du till exempel!



MEN TACK IGEN SARA! :D

2009-09-08 @ 22:15:14
URL: http://rimboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0